Jak reklamovat

Reklamace v placke.cz – stručný návod

Odeslání reklamace
Doporučujeme, aby zásilka obsahovala doklad o nákupu zboží a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji.

Průběh reklamace
O průběhu reklamace budete informováni emaily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout. 

Kontakty
Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.

Doručovací adresa:
Lukáš Musil
Stará osada 3975/25
Brno 615 00
info@placke.cz
+420 703603892

Co dělat když?
Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí) – neprodleně pište na info@placke.cz nebo volejte na +420 703603892.

Vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě.

Pozor! Zboží vyrobené na zakázku nelze vrátit! (Placky s Vaším motivem, tiskoviny dle zadání, apod.)

Vrátit zboží můžete v zákonné 14 denní lhůtě na naši doručovací adresu viz. výše. Zaslat nám můžete zboží prostřednictvím PPL, České pošty, Zásilkovnou s doručením na adresu nebo na výdejní místa vypsaná níže:


Zásilkovna: ID: 9513, Bubeníčkova 46, 615 00, Brno, POTRAVINY CZ MARKET
PPL BOX: PBOX BRN Stará osada (U zastáv), ParcelBox KM11361500, Stará osada 4257/13, 61500 Brno – Židěnice
PPL parcel shop: Toptraxs Enterprises, ParcelShop KM10561500, Bubeníčkova 490/14, 61500 Brno


Formulář pro vrácení zboží zde.


Dodávka je mechanicky poškozena
(zjistíte mechanické poškození některého z produktů)
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky a příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Česká Pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České Pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a OP. Pracovník Pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti emailem nebo telefonem.

PPL/Zásilkovna

Zásilku je nutné důkladně překontrolovat při převzetí. Pokud je balení jakkoli poškozené je možné zboží převzít, ale je NUTNÉ zapsat poškození obalu do předávacího protokolu v tomto případě bude převzato s výhradou: popis poškození.

Pokud bude poškození zjištěno až po rozbalení, je nutné nás o této skutečnosti informovat nejdéle druhý pracovní den po převzetí zásilky. Fotografie poškození zboží, obalu, výplní a štítku přepravy spolu s číslem objednávky nebo faktury je nutné zaslat na náš email.



Upozornění

Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Majitel eshopu je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem). O průběhu reklamace budete informováni emailem, který Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena a že Vám byla odeslána